Tuesday morning.. Zzz

Tidig morgon ( i mina mått mätta!), jag & Kakan sitter & gosar i soffan med en kopp kaffe & hatar nya Tv´n lite för att den inte vill hitta några kanaler.. Buu
Men vi har ju varandra & min vän Anki (laptopen) så vi klarar oss! ;)
Mannen är redan iväg på jobb för att "jobba undan" lite & själv ska jag vara hos Naprapaten om 35 min..
Aaaouch! Men det är nog värt pengarna ändå.. ;P
Annars idag ska det:
*käkas lunch på stan vid 12,
*springas en runda till banken
&
*shoppas på IKEA efter fyra idag!!
Shoppinglistan är låååång & vi får väl se om jag kan lösa ut oss haha men vad som ska inhandlas skriver jag om senare...
´
Nu ska vi ut & kissa i parken säger Kakan sen är det bara att hoppa på räcern & trampa sig bort till Jenny på Rehab Kliniken!
Ses senare Alligator.. ;P
xox
´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0