Time for work..

Så, idag är det torsdag för er om inte visste det & för mig innebär det jobb...
Hade dock hoppats på kanske liiite finare väder men men!
Vi får väl se hur mkt det blir att göra helt enkelt, kanske blir det en tidig kväll för mig, kanske jätte sen.. =)
Helst av allt hade jag bara velat ligga kvar i sängen & grisat ett tag till, kanske läsa en bra bok eller tidning & käka frukost halvliggades med tung kropp mot kuddarna! aaah zzz
Kanske är jag bara extremt trött men det ska BM råda bot på iform av järntabletterna som jag fick köpa igår..
Vi får väl se om jag är bortom all räddning!! haha
Trött tjej! ;P
Vad gör ni andra idag?
Skolan, jobb, fort. semester?
Någon som vet en bra hårextensions-utbildning runt Norrköping-Stockholm föresten?
xox

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej :D Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången! :)

Kram

2011-08-25 @ 13:25:17
URL: http://nolongerironic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0