Oooooh Lord....

Puuuh äntligen hemma igen från jobbet..
Eller kom hem för en timme sen men var tvungen att andas lite!
Jisses vilken hemsk kväll det har varit!! =)
Allt har varit snurrigt & rörigt & mitt humör har varit i botten, lyckligtvis inte mot gästerna men min man har åkt på både en & två skopor..
Sorry!! =/
Började iaf med att tappa två glas rakt i backen ungefär 2 timmar efter jag börjat, samtidigt hade jag sällskap bestående av en 2:a, en 4:a (barnfamilj), en 5:a en 12:a & en 6:a som alla ville beställa samtidigt..
12:an hade förbeställt mat till 9 av de 12 & därför var jag även tvungen att dubbelkolla PMet & leta upp övriga som inte beställt än!
Gaaah PMet stämde inte..... Såklart! & det var också då jag tappade glasen..
2000000 glasbitar.. Crash, Boom, BAAANG.. Över hela jävla golvet! Buuu
Tomma som tur var, but still huh!?!
Well, sen gick det väl något sånär smärtfritt i en timme tills det var dags för nästa grej....
Våra brickor får inte diskas i maskin då de inte tål det men någonstans måste det har brustit i kommunikationen för just DEN brickan jag fick tag i & balanserade 8 glas/flaskor på hade en bula ute i ena kanten!
En av konsekvenserna från maskinen..... =/
Tänkte mig inte för & kollade inte riktigt så allt stod bra, så med en tung bricka balanserande i vänsterhanden begav jag mig några meter upp i restaurangen...
...Allt serverat! Puuuh, utom ETT glas med isvatten...
Isvatten som var taget ur pistolen, med andra ord ISkallt!
Snabb vändning & DÄÄÄR åkte glaset med det ISKALLA vattnet över ryggen på tjejen som satt framför...
Ooooops...
Skrik från henne, asgarv från hennes polare & en något tafatt kommentar från mig som försökte släta över det hela!! eeehm
150:- i dricks (från det bordet!) senare kan vi konstatera att man kanske skulle hälla vatten över alla våra gäster!! hahaha
Vad säger ni om det?
Fucking jävla kaos.. =)
Vad detta tvunget att hända just idag när jag var den mest flest gäster & galnast humörsvängningar?!
Skapligt typiskt..
Men jag bjuder väl på det & försöker förtränga hela den här kvällen för evigt! =D
Har ni andra haft en bra kväll so far?!
xox

Kommentarer
Postat av: Emma Roodla - Fotograf

jaa suuper härligt :) jasså jobbar du på trädgår´n :)?

2011-08-05 @ 09:41:03
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0