Nasty...

Gårdagen var en upplevelse av rang.
Vi fick nämligen dra ganska hastigt & lustigt en repa till förlossningen på ultraljud, lyssna på hjärtslag & gyn. undersökning!
Extremt glad över att ha R med mig.. <3
Slempropp = SKIT ÄCKLIGT!!
Men allt är bra som tur är & läkaren försa sig en aning om könet också hahaha, dock var hon inte helt säker..
Men det tänker jag inte ta än!
Ska suga på den hemlisen ett tag till.. =)

Fick order om att ta det lugnare men här är jag återigen iväg & jobbar!!
God! Har tydligen svårt för att sitta still..
Idag är det däremot TshirtStore & inte Harry´s jag hänger på!
12-16, kom in & häng med mig en stund vettja.. =)
Vad gör ni denna söndag?
xox

Kommentarer
Postat av: Filippa

Sluta nu jobba på Harrys, tänk på dig själv och din lilla minibebis! R får dra ihop pengarna!!



Puss på dig

2011-08-14 @ 21:30:09
URL: http://liamochvi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0