Monday..

Det är måndag igen..
Ny vecka alltså, en vecka full av jobb! =)
Endast Onsdag ledig då jag är tvungen att byta bort mitt pass pga naprapaten..
Konstaterat efter två gånger att det går INTE att jobba efter, sist hade jag så ont att jag bara ville sätta mig ner & börja gråta!!
600.-/gång känns som lite mkt pengar när jag aldrig blir bra eftersom jag måste gå dirre till jobbet..
Aja jag får fortsätta med mina övningar & ändå hoppas att naprapaten tycker det ser bättre ut på ons!
Funderar på när min man ska komma hem från jobbet egentligen?!
Börjar sent för en gångs skull men har bara precis väckt honom & fått en Hej då-puss innan han gick.. =/
Nu är det snart min tur att gå bort mot Harran så antagligen går vi om varandra precis som vanligt!
Vad ska ni göra idag?
Börjar allas semestrar ta slut nu?
xo

Kommentarer
Postat av: Filippa

Nej jag har 3 veckor kvar =)

2011-08-01 @ 20:03:02
URL: http://liamochvi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0