Kakan.. <3

2011-08-01_14_34 (MMS)

En skuggig gräsmatta i parken är en given favorit för vårat monster! =) Som alltid får Kakan dessa dampryck på vägen hem efter en promenad.. Tror inte det finns något sötare! =) Ibland önskar man att man skulle slippa alla "måsten" med att gå ut flera gånger om dan oavsett väder & allt ansvar det innebär med hund.. Även om Kakan ingick i min sambos "paket" & redan fanns där så är han ändå VÅRAN familjemedlem & därför även mitt ansvar! & det är så värt det.. Under allt suckande, pustande, "måste jag", dregel & mutor så är det bara din hund & dina barn som kan ge dig denna ovillkorliga kärlek!! <3 Nu har sötnosen letat upp den svalaste fläcken i lägenheten & ligger & dregglar, ibland tittar han upp & undrar vad jag tuggar på.. Gud vad köttig han är.. haha Tjocka Korven är den bästa! ;P <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0