Just got home..

Wäääh tröttis..
Hemkommen från jobbet & har precis bränt min intenetbank.. Igen..
Räkningar såklart!
Ååååh dumma... ;P
Meeeen!
Vänta, vänta, här kommer det:
Jag har pengar kvar på kontot OCH ganska mkt sparad dricks! Wooohooo..
Jag kanske överlever semesterveckan ändå!! haha
Kakan & jag har gosat upp oss i soffan precis som vanligt när det bara är vi två & magen hemma i väntan på mannen...
Som iaf JAG tycker kan komma hem nu!
För många innebär denna torsdag att det bara en dags jobb kvar sen är det helg medans för mig & mina kollegor har veckans jobb i princip precis startat på riktigt..
Ni kommer förbi Harry´s i helgen va?!
Nu ska vi bara bestämma oss för vilken serie som ska klickas på sen blir det extra mkt soffgos..
True Blood? Heros? Satc? hmm
xox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0