BM...

Sömnig... Skallebank... Vill ligga kvar i sängen...
Men så blir det inte ser ni för vi ska vara hos BM halv tolv & då är det bara att pallra sitt arsle ur sängen!
Babe har kaffet klart precis som vanligt & det är jag tacksam över.. =)
Uuuh kom nyss på att jag ska väga mig idag!!
nej, nej, nej....
Satsar på +13 så kanske jag inte börjar gråta när jag landar på +9! hahahaha
Nej skoja, går jag upp så gör  jag, måste bara vänja mig vid denna valross-liknande kropp numera & ber till gudarna att det mesta försvinner under förlossningen & att jag kan börja träna igen ganska snabbt efter!!.
Måste borsta gaddarna & börja gå mot bussen..
xox

Kommentarer
Postat av: Filippa

Du är fin precis som du är! <3 däremot kan du hjälpa denna tjockisen på vad jag ska ha på mig. har noll koll och ingen inspiration!

Pusss! snart <3

2011-08-24 @ 21:33:55
URL: http://liamochvi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0