Birthday coming up..!?

Så whats up med denna lediga tisdag?
Vad ska jag göra idag?
Garderoben fick sig en rensning igår & en hel IKEA-kasse senare är jag väl ganska nöjd..
Har sjukt svårt för att slänga mina kläder men kände att jag var tvungen nu när jag fick hem lite nytt & gissar att det kommer bli en del på semstern nästa vecka också! =)
*
Har kokat ihop lite hemlisar tills R fyller 30 nästa onsdag & det börjar gå åt rätt håll nu så jag är nöjd..
Hoppas bara det blir som jag vill nu! =)
Men en hemlis är en hemlis så det kommer inte skrivas något om det förrens på onsdag.. tss
Det är iaf vad jag har sysslat med nu i två dagar men nu ska det vara klart tror jag!
Måste bara hämta en sak också innan vi åker på söndag så är jag done & done... ;P
*
Varför ska de alltid vara så svårt med födelsedags presenter?!
Jag vet ju vad jag själv skulle bli glad över..
Eller sätter man bara upp för höga krav helt enkelt?
Man vill ju att den andra personen ska bli själaglad & aldrig glömma vad den fått men åandra sidan skulle jag nog uppskatta en överaskande blomma än något jag förväntar mig!!? hmm
Eller?
Aja gjort är gjort, nu får han det här & så får det vara!
Ssen får han väl börja gråta om det ska vara så.. haha ;P
xox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0