At work....

Igår var igår & idag är det torsdag igen..
Torsdagen den 4 augusti & det betyder 112:an på Harry´s vilken i sin tur betyder jobb för mig!
Det är alltså strax dags att bege sig mot jobbet för en helkväll där..
Undra när jag kommer hem idag då?!
Så fortsätter iaf hela helgen också..
I jobbets tecken men med start tidigare både fredag & lördag!
Tiden går så förbannat fort & det är redan ny månad, eller okej det har varit ny månad hela veckan men ändå..
Längtar efter ledighet, den 29 stänger jag av telefonen en veckan & bosätter mig i Ystad med min älskling!!
Då kan ni hajja att jag INTE tänker jobba en endaste minut.. =) haah
Så ses vi på Harry´s ikväll?
Soo loong..
xox

Kommentarer
Postat av: R

Jag älskar dig så otroligt mycket, min underbara kvinna! <3

2011-08-05 @ 02:36:34
Postat av: Filippa

Ja!! Vi längtar till den 29!

2011-08-05 @ 14:00:48
URL: http://liamochvi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0