25 is not THAT old!!

T blev mer gubbisch igår & klackarna vallades! =)
25års fest på EuroBowl såklart, missa dock typ ALLT då jag jobbade till 24.. buuu
Grattis min vän & tack för igår!!
Från lokalen drog vi vidare ut & tyvärr blev sammanhållning rätt kass efter det..
Ett gemesamt beslut blev till slut inte längre så gemensamt för alla & det slutade med att 5 av oss var på stället vi bestämde oss för pga av andra missar på Hugo!
Tråkigt som fan men hade det lika trevligt vi fem...
Snusksnack, uteservering & sittande strech-övningar! hmm haha
Sömnig slocknade jag efter kl 6 när mannen kommit hem välbehållen från jobbet & vaknade 4 timmar senare då jobbet kallade igen.. zzzzz
Nu har även hela lördagen gått & ändå är inte jobbvecka över!
Butiken är det som hägrar imorgon & det ska faktiskt bli kul..
Var ett tag sen nu! =D
Är ni ute & slirar runder än då?
Själv sitter jag uppkrupen i soffan med Kakan & försöker hålla ögona öppna..
Ska bli duktigt skönt att sova snart även om det drar en aning i PartyPrinsses-tarmen! ;P
Kilklackar från Monki...
De ända paret skor som fortfarande sitter grymt skönt på mina svullna gravidfötter! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0