2011.08.10

Kass med uppdatering senaste dagarna.. =/
Jobb med andra ord!
Lika, samma blir det ikväll.
Från 17 på Harry´s!
(mån,tis,ons - 17, tors - LEDIG!, fred,lörd - 11.. puuh, sönd - 12-16 butiken)
Jaa så ser det ut minsann...
Guuud vad jag längtar efter min semester!! =)
Men pengarna rullar ju in iaf så ska inte gnälla.. =)
Babe har dessutom precis sålt mitt Nintendo Wii också för 2500 så jag är skapligt nöjd, nu är det bara glasen som ska bort också!! Jeeiii
*
Bortsätt från jobb så är veckan ganska chill..
Var på härlig pedikyr hos S Skin&Beauty i måndags & fick fina fossingar!
Gissa om det behövdes.. =)
Dagen till ära är dock mindre glammig & jag sitter i mina mysbrallor & gosar med Kakan!
Strax ska jag ta atg i mina högar med kläder också annars börjar väl R gråta & det vill vi inte.. hihi ;P
Här får ni bild från i måndags ist & min älskade Maxikjol från Indiska!
Finns det något härligare plagg?
*
P.S Idag lyssnar vi föresten på: Adele - Someone like you
Galet bra låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0