ZzZzZz..

Zzzz seeega dag!
Är så trött..
Meeen! Jobbet väntar snart & det är ju som sagt fredag..
What to say?
Får se om det blir Sthlm imorgon eller om jag hoppar, tråkigt som fan men då får det bli om två veckor ist!
Mkt tankar som snurrar, ett hel liv är upp & ner men jag mår bra & verkar finna mig ganska bra i det här.. =)
Allt löser sig, om inte nu så framöver!
Varför gå runt & deppa över val jag själv gjort & beslut jag själv tagit?
Livet är underbart & det gäller bara att ta vara på det också..
Därför väntar också PARIS lite senare i vår.. aaaaah längtar!
Soliga uteserveringar, vingårdar, Eiffeltornet, parkerna, Champagne-distriktet & butikerna..
Åååh ååh ååh..
Åka nu?
Well, åter till fix inför jobb..
Vad händer ikväll?
xox


Gissa om jag längtar bort... <3

"Who says I can´t be free
From all the things that I used to be
Rewrite my history
Who says I can´t be free?" - John Mayer

Kommentarer
Postat av: Frida Nyburg

Nu är vinnarna av Dagens blogg utsedda!



Kika in och kolla om det blev du.



kram Frida

2011-04-09 @ 10:14:47
URL: http://fridasrunway.blogg.se/
Postat av: Frida Nyburg

Nu är vinnarna av Dagens blogg utsedda!



Kika in och kolla om det blev du.



kram Frida

2011-04-09 @ 10:14:48
URL: http://fridasrunway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0