My sacrifice..

Hemma sen en stund tillbaka..
Dagen har varit galet bra bortsätt från sjukdom!
Slutat tidigt, fått TRE påskägg (jag som inte trodde jag skulle få något alls, Tack Sweet!), dragit en repa till Hugo & kollat på Kalle Bah & Governor Andy.. Niiiice! =D
Sen sprang jag in i "dig"..
'' '' '' ''
Min kropp balla ur & mitt huvud kändes som det skulle sprängas i små atomer..
Vad är det som händer?
Halva du har försvunnit, body & soul..
Var kommer allt hat ifrån?
Jag tog en kula för dig & fick en smula tillbaks, om & om igen...
Gjort tvivelaktiga val både en & två gången, många som sitter djupt än idag & kanske ett tag framöver!
Men efter alla omvägar & styr för att vi inte ska springa in i varandra & vi gör det ändå, vad är det med en tomma blicken & den suddiga nicken??
Blir ledsen som fan, tårarna bränner bakom ögonlocken...
Vad var det som hände?
Vad hände med att vi alltid skulle försöka göra varandra lyckliga, med eller utan varandra?
Nu står vi här utan & trampar, I am trying, I really do!!
Allt jag vill är att DU är lycklig, att du mår bra, har det bra & lever ditt liv precis så som bara DU vill leva det..
Varför kan det inte vara ömsesidigt?!
Jag vet att allt är svårt, jobbigt, överväldigande, känslosamt & bara skit men snälla hjärtat..
Jag kommer alltid stå bakom dig, no matter what, det borde du veta!
Bara inte på det sättet vi önskade för sex år sen!!
I love you & I always will, yesterday, today, tomorrow & forever!!
Gör mig den tjänsten att se till mig också...
Jag mår bra, jag är lycklig (med undantag), & jag tror verkligen att det här behövs av oss båda!
<3
Well... Deppigt värre huh?
Kommer antagligen vara det mest ärliga jag skrivit på länge! (även där med vissa undantag)
Men det behövs, JAG behöver det & förhoppningsvis några andra också!!
Creed har tagit över min spotify...
Kakmonstret vilar ögona i mitt knä..
& mina tankar fortsätter sin vandring genom tid & otid..
Välkommen till denna partyprinsessans skeva fredagnatt!
Jag längtar... Chillax.. <3

Kommentarer
Postat av: Kiki

Kramar och kärlek till dig hjärtegullet!

2011-04-23 @ 11:49:30
URL: http://kikipee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0