So hard..

Shiiiiit.. Nu deppar jag ihop!
Jävla idiot, klart jag skulle ställa mig & laga mat till MIG SJÄLV & lyssna på den deppigaste musiken jag har på spotify...
Coldplay, the calling, 3 doors down & Oasis för hela slaten!
Jag smäller av snart.. Går ju inte att sluta lyssna på skiten heller!
Why, why, freeeaking why?
Känner mig fantastiskt ensam för första gången på tre veckor, men det är nyttigt.. Galet nyttigt!
Jag kan nog behöva klura ut en del hjärnspöken & sätta perspektiv på mina tankar & beslut..
Varför gör man vissa saker på ett visst sätt?
Varför ploppar det upp samma tankar om & om igen?
Varför är det så svårt att bara njuta av livet?
Varför känner man sig ensam när det egentligen bara är det man vill vara?
Why is it so hard to let go?
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0