Laundryday..

VARFÖR ska det vara så förbannat tråkigt att tvätta?!
Det är iaf tvätt som står på dagens agenda.. Tvätt, tvätt, tvätt!
Sället försvann dessutom så nu står jag på egna fötter i tvättstugan..
Trodde inte två personer kunde ha så mkt svarta arbetskläder som jag & B har men tydligen!!
Jobbuniformer & underkläder.. namnamnam..
Kunder jag inte fått tvätta lite jeans & sånt ist som inte blir lika grisigt?
Bea-spill all over the place! Jag som inte ens tycker om bea..
För att inte snacka underkläder? Är det någon av oss som ens har ett par rena kvar?
GAAAAALET mkt snuskiga trosor.. Muuums =/
Förutom tvätt står det maila schema, diska, knappa på datorn, dricka kaffe, kolla lägenhet, göra sig iordning & jobba som står i kalendern!!
Harran från 18 baby.. Kommer ni?
NU: Svenssonfrulle med alldeles LAGOM många (2) ost-knäcke toppat med a looot of gurka..
XoX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0