ChickenWeekend?? huuh

SåååJaa!
Har gått & blivit värsta potatisen som inte gör något & sitter uppe halva nätterna, enbart för att förbanna mig själv morgonen efter över att jag är trött & inte går upp tidigare..
Jobbet har blivit en stor del i mitt liv & är jag inte där blir det soffhäng & grubblande eller lååånga duschar!!
Jävla segbulle alltså!
På måndag gör vi om & gör rätt!!
Träning - check, äta bättre - check, jobba - check, komma närmre resmål & drömmar - check & fundera ut vad jag vill med mitt liv - check!!!
Ny vecka, nya tag meeen först ska jag spendera första påskhelegn i mitt liv utan min familj & istället jobba dygnet runt... HejaHeja!!
Påsk med Harry´s familjen? Hmm inte riktigt samma men what the hell!
De lediga timmarna blir att ägnas åt mina älskade här uppe..
Även här några jag inte får träffa & er saknar jag helt galet!
GLAD PÅSK ERA HÄXOR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0