Tuesday afternoon..

Sista lediga dagen den här veckan...
Känns riiiktigt nice att ändå ha hunnit ta det lite lugnt, varit i skogen, städat lite & de traditionella fikorna i all evighet!! =)
Idag blir det nämligen ännu mer fika & dessutom en tur ut till L & M för att käka lite mat & mys med nya doggyn Blinka.

För tillfälligt försöker jag bara få tummarna ur & göra mig iordning, men det känns lite svårt att slita sig från mitt mysiga soffhörn & kaffet som står här framför mig, skulle kunna stanna här hela dagen..
Det ända som saknas är gött sällskap att prata lite med & en bra film eller liknande!!

Dagen play blir lite av en soft mysmix + moms (!?).. haha

Hoffmaestro - So You Do
Johnny Cash - Hurt
Rod Stewart - Maggie May
John Legend - Ordinary People
Story of the year - Sidewalks
Van Morrison - Moondance
Paramore - I Caught Myself
Coldplay - Fix you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0