Sound of letting go..

Känner mig totalt nerklubbad, huvudet snurrar & magen kurrar..
Hungrig flicka söker svar?! (hungrig maka söker kaka?! hmpf) hmmm
Ja man kan ju inte alltid vara alldeles bright & shiny, varken i huvudet eller elsewhere..
Butiken är det som gäller fram tills klockan sju ikväll, lagom mycket tid att får rensa tankarna & fylla på med nya!
H min lilla böna får fassen ta & komma ner snart så jag får snacka av mig & fylla på matintaget en aning, kommer bli fantastiskt skev i huvudet annars..
Ingenting jag vill att ni ska behöva se idag, kan bli både fult, otäckt eller bara alldeles alldeles underbar underhållning!
Only god knows..
Frågan är om jag verkligen vågar balansera den vågen idag, ett litet ryck & vips så tippar vi över på fel sida!!
Schizofreni eller ren & skär personlighetsklyvning skulle nog vissa människor vilja kalla det, jag väljer att kalla det "En vanlig dag i Rebekah Fischers fabulous life..."
ENJOY people, ENJOY!! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0