Freecard?

Eftersom allt nu är vikt i butiken, de nya printsen är upphängda, det är lugnt på stan & för att jag är som jag är..
Står jag just nu här & tänker på frikort..
Hmm ja ni vet sånna frikort som man får ligga med om tillfälle ges!! haha
Vart går gränsen liksom, får det verkligen vara en svensk kändis om man själv är svensk?
Hur troligt får det här frikortet vara?
Måste det vara en kändis över huvudtagen?

Får inte helt ihop det här..
Vi hade en liten disskusion om detta för ett tag sen varav jag har tre svenska kändisar för tillfälligt
(det ändras ibland!) iaf så uttryckte D sig om att man absolut inte fick ha kändisar från samma land & med detta ville han också ha sagt att det faktiskt finns en möjlighet..
HAHAHA vet inte om jag är fullt så övertygad!!

Har ni också frikort & isf vilka?! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0