Walk with me!

Så var det ju den här förbannade kärleken igen...
The eternal lovestory?! Hmpf

Börjat läsa Twilight böckerna igen!
Fortfarande helt såld, trots uppehåll på en månad..
Har dock börjat känna mig en aning "pippad" på konfekten, so to speek..
Kärlekssagor!? Hell no..
Love hurts.
End of story!

Känner också en svag susning av galenhet & en fantastisk känsla av att jag för tillfälligt skulle vara totalt IQ-befriad..
PMS går inte ens att skylla på!
Fel period & jag sysslar inte med PMS alls btw...
Well, well så funkar jag, kär i det omöjliga, as always!
I mina drömmar får  jag iaf två gudomliga lintottar & är gift med en riktig man...
Mmmuuums!

Annars står jag i butiken en halvtimme till ungefär & innan idag bar det av mot frukostmöte med smarrigaste tjejerna från Harry´s, lite inrednings shopping & fika..
Vad har ni gjort denna "härliga" måndag?
Soo Looong Babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0