Tooth Bleaching..?!



Jaa jag må vara fruktasvärt lättlurad men då får det vara så..
I vilket fall har jag precis beställt tandblekning från Simplesmile.se & vi får väl helt enkelt hoppas på det bästa! ;)
Känner dock ett antal människor som faktiskt har testat & det funkar tydligen hur bra som helst..
Fattar egentligen inte riktigt grejen med att vi är så utseendefixerade, jag menar det är väl klart man bryr sig men herre gud t.o.m när det kommer till vita tänder?!
Hmm ja jag ska väl inte ljuga & säga annat än att det ser så mycket fräschare ut än fläckiga tänder men ändå?!
Desamma gäller egentligen när man väl har börjar med fillers & nervgift i fejjat.. Whyyyy?!
Yes, jag är en Juviderm förespråkare men jag har det endast i överläppen!!
Haah, vad sägs om det!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0