So far away..

Snart slut för dagen på första jobbet.. aaaah
Men fortfarande återstår det ett antal timmar även på Harry´s!!
Skum dag för övrigt, massa folk på stan helt plötsligt, jag börjar inbilla mig att jag egentligen inte alls har ont i handleden & kommer hela tiden på mig själv med att känna efter.. Aaaaj kan jag väl säga om det!!
Ingen bra idé..
Vädret är tråkigt, folk ser allmänt deppiga ut & själv är jag galet sugen på att dansa såhär mitt i allt liksom!!
Vet inte riktigt vad som händer..
I´m starting to feel that I´m about to loose it!! Gaaaalen kvinna.. Kom & se!
Jaha ja så var det med det!
Inte mycket att säga här inte.. =/

-"I´m just gonna dance all night,
I´m all messed up, I´m so out of line.
Stilettos and broken bottles, I´m spinning around in circles.."
Robyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0