I got some cleaning to do..

Tjoohooo, lilla rummet aka my dressingroom är iaf något sånär städat igen..
Garderoben behöver dock rensas!
Att öppna en av dörrarna kan innebära ett trauma för livet, man kan nästan kalla det en "nära döden upplevelse" då kläderna bokstavligen nästan hoppar på en.. =D
Någon som vill hjälpa mig rensa?
Ångest, ångest, ångest.. Vill inte bli av med mina bäbisar!
Några par skor måste anyways bort, aldrig använda & kommer fan aldrig göra det heller..
Kanske borde flytta till större??! ;P


Så här kan det lätt se ut innan städningen tog fart..

Nu i efterhand är jag dock ganska nöjd, trots omständigheterna..
Mycket prylar/kläder/skor/etc som ska få plats på liten yta! ;D


Kommentarer
Postat av: Celia

va mkt kläder. lååångt ifrån av vad jag har haha xD

2010-10-19 @ 15:01:14
URL: http://celiadanielsson.blogg.se/
Postat av: Filippa - mamma till Liam

Fiint! :)

2010-10-24 @ 19:49:27
URL: http://liamochvi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0