I belive I can fly!

Seeeega torsdag...
Säljkursen var intressant & frukosten på sängen som D fixat imorse var guld!! =)
Men sen då?
Fick träffa min mumsiga böna H en sväng & snacka av mig lite också men det var ju bara en kortis..
Nu sitter jag här på arslet i soffan, lyssnar på sådär über deppig musik & kladdar fram något galet i mitt skissblock!!
Sömn? nääråå
Tänkte mer på en rysare kanske så jag inte kommer kunna sova ALLS inatt & sen gå sådär rosigt fräsch till jobbet imorgonbitti... Jaaaa
In my dreeeaaaams!
Påsarna under ögona är ett faktum, hjärnan kommer vara som kokt torsk & bena antagligen som stekta kalla nudlar (något sega, en aning hårda & bara äckliga)..
What to do??!
Mys.Mys.Mys
Kärlek på den & de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0