Don´t stop belive!

Lagom kaotisk dag...
Börja med att vakna aningen sent imorse, 
lyckades glömma bort att jag skulle flytta på bilen & dessutom glömde jag väskan hemma med pengar, körkort, visakort & hela baletten..
Suck..
Nu står jag här i butiken, hungrig som fan & små surar!
Magen vill ha maten som den inte fick imorse pga att resten av kroppen tydligen ville sova lite längre än den skulle..
Jäääämt gör jag såhär, stressigt värre, hinner inte äta, slänger mig ut genom dörren halvt påklädd & glömmer halva mitt liv hemma!
Kan man verkligen bli såhär trött på sig själv som jag är just nu?!
Det verkar fantastiskt osunt.. =)
Tror min skalle har pajjat men jag ler ändå..
Over all är det grymt fint väder ute, jag gillar mitt jobb, älskar min lägenhet & jaa jag känner mig t.o.m hyffsat lättroad dagen till ära!!
K.ä.r.l.e.k & sånt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0