I Am Not A Robot..

Butiken, butiken, buuutiken..
Med andra ord står jag alltså på TshirtStore resten av dagen & kränger Tee´s! =)
Lär ju ha jordens softaste jobb om man tänker efter, står här hela dagarna, viker lite tröjor, shakar loss med skyltmannen, snackar lite skit med våra kunder, dricken en kaffe eller två & bara glider liksom...
Behöver jag nämna att jag älskar det?!

Såå.... Whats up?
Vad händer en fredagkväll som denna?!
Lyckats bli ledig precis hela helgen så ikväll gissar jag på Indiskt kanske & lite gosigt filmtittande...
Imorgon förvandlas vi till läskiga monster (hmm docka?! wtf?) nämligen & beger oss mot B & hennes inflyttningsfest!
Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0