Learning to breathe...

Uuuh träningsvärk "i tuttarna"... ajajajaja
Tycker fantastiskt synd om mig själv & kan inte för hela min värld förstå varför jag planerar att träna vid fem igen!?
STUPID!!
Men jag tänker på all mat som ska käkas snart, alla julbord & allt godis..
Det måste ju ändå kännas liite bättre att man ändå håller sig i ganska god form innan & det BORDE vara lättare att komma tillbaka till detta efter att resterna har ätits upp!?
Har jag jätte fel?

Kom btw på att det fortfarande inte finns några bilder från Gbg so here you go...:


3 timmars jobb & 3 timmar i bilen innan vi kunde starta helgen i Gbg..

Schkuumpa & julmarknad på Liseberg..

IceBar, Rökt ren & en jääkligt lång rulltrappa..


To be continued...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0