This time I´ll be ......

Fääärdig...
Heja mej!! Är nog fan första gången jag är färdig innan H ringer & säger att hon är nere..
Jeeiii =D
Våran fantastiska julfrulle gick lite i stöpet så det får bli en FANTASTISK julfika istället, kaffe & lussekatter?! namnam
Uuuuh är det verkligen redan jul? Njäääee va?
Snön har ju lyckats ligga i 4 dagar snart iaf, dock är nog det här första dagen det faktiskt inte snöar..
Hmm undrar hur det är hemma?!
Kommer jag komma hem till en vit julafton? I sure hope soo... ;P

JahaNähä, jobb på Harry´s ikväll då..
18-03 tippar jag på, garderob/disk/entre vi får väl se vad det blir för spännande arbetsuppgifter idag!!
Käääzz..
Nu återgår jag till min lediga vardag.. FIKA!! mummmsfullibibblan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0