Anything can happen..

Puuuh, ytterligare träningsvärk efter gårdagens SweatStep..
Enbart för att pina mig själv lite mer kan jag ju inte låta bli att köra Core´n kl åtta ikväll också, sen får det nog vara färdigtränat den här veckan!!
Tre dagar i rad tar ganska hårt på min stackars sargade, otränade kropp.. Aoowaowaow
Duktikt skraj för att åka på en muskelinflamation eller liknande, finns fan ingen tid för det i övriga livet & det betyder ju dessutom att det måste bli vila från träningen igen.. EJ OKEJ!

So whats up then..?!
Idag samlar vi för övrigt vuxenpoäng här hemma..
Tror jag håller på & tvättar åt ett helt kompani just nu!
Guuud när hann vi ha på oss alla dessa kläder?
Diskas & städas ska det banne mig också göras...
Lyckas jag dessutom hitta den kreativa sidan blir det antagligen att sätta sig ner & måla lite & sy kanske..
Mat ska också lagas, energin måste ju fyllas på med jämna mellanrum!
Vad ska ni göra idag?

k.ä.r.l.e.k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0