When the sun i warming..

Det är en solig dag i Norpan, riktig sommar värme i solen om jag får säga det.. =)
D pillar med diskmaskinen som den handyman han ibland är..
Jeeii tänk om vi slipper handdiska mer!?..
Själv har jag plockat undan lite här hemma & stter nu med en skål fil
(med smulat knäckebröd, russin, musli & kanel.. muums) & drömmer om havet som väntar hemma i Ystad..
Skulle dock bli vrål nöjd över en kaffe på någon av Norrköpings uteserveringar också!! tss

Ikväll vankas det jobb på Harry´s som vanligt, men vad som inte är vanligt för kvällen är att Harry´s årliga golfturnering äger rum idag så det är dem jag ska ta hand om..
Pruttfulla & dana precis som de andra åren jag har jobbat med dem..! =D
haha ska bli sjukt kul att kolla in vilka som gick hårdare på flaskan iår än på bollen!
Vad ska ni göra ikväll därute i "sommar"Sverige?
xox


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0