GodMorrning Sunshine..

Blev väckt 08.15 av att min pappa svängde förbi på väg hem till skåne & ville käka frukost.. =)
Stod helt seriöst rakt upp i sängen när telefonen ringde & trodde att klockan var minst 11!
Skoja den ångesten när jag såg vad klockan egentligen var...

Bena känns som smör efter 14h passet på Grappa igår, men jag är lika glad för det! =D
Idag är jag nämligen heeelt ledig & solen skiner..
Ikväll hoppas jag på att D inte bara vill sitta inne utan att han är lika sugen som jag på att parkera arslet på någon mysig uteservering här i stan & kanske dricka en god kall öl!?
Pretty Please!!!... tss

Innan det ska jag dock gå lös inne på systemet där det ska inhandlas mellis inför D & hans polares snöfest imorgon & shopping bestående av två nyinkomna tisher från jobbet..! (Tshirt Store)
Ska även gå ner en sväng till S & hälsa på..
Kanske ska försöka flörta till mig en frans-& brynfärgning när jag ändå är där! hihi
Me love S..
Pussar på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0