Work!

Klockan bara tickar iväg & nu måste jag snart göra mig iordning lite för att gå till jobbet..
Till Harry´s förståss föt det stället har jag inte övergett än så länge..! =)
Kommer bli några knasiga månader då jag kommer jobba dubbelt vissa dagar, T-shirt Store först i några timmar & sen Harry´s på kvällarna!
Goda pengar, speciellt med tanke på Thailandsresan som jag MÅSTE spara en massa till & självklart andra mysiga sommar aktiviteter som säkerligen också kommer äta upp mina pengar.. hihi
Kom förbi & käka lite eller ta något gott i baren vettja!
Vad ska ni hitta på med idag?
XoX

Kommentarer
Postat av: Filippa - mamma till Liam

Bara jobba på gumman så du kan komma hit oftare :)



Aa vad jag längtar, inte alls långt kvar till du kommer och umgås med oss!

Det är bra med oss, dop på söndag så massa förberedelser! Men bara kul att ha massa att göra! kramar från oss!

2010-03-24 @ 16:50:40
URL: http://fillies.blogg.se.se
Postat av: Ellen (ellerenellen.blogg.se)

Vad roligt! Den är från Monki :) Med mig är det fint! Hoppas det är likaså med dig!



Tack så mycket för din kommentar! Det värmer :) Om du inte redan följer med bloglovin' rekommenderar jag dig att börja göra det, så att du inte missar några nya bilder :)



Hoppas du har det fint!

2010-03-24 @ 17:24:15
URL: http://ellerenellen.blogg.se/
Postat av: Elvira Eriksson

Oj va sent du börjar jobba:O

2010-03-24 @ 18:26:03
URL: http://elviraes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0