Springeling Spring.

Aaa första måndagen på länge som man vaknar upp & faktiskt ser fram emot dagen.. =)
Solen är tillbaka & skiner upp hela lägenheten, jag har hittat mitt första vårtecken förutom all hundbajs som kommit fram ur snön runt promenaderna (uuuusch) & ikväll ska vi dessutom sopa bowlingbanorna på O´learys personal!

Innan det ska jag dock fortsätta med tvätten så den blir klar, diska & plocka undan lite, ha planeringsmöte på jobbet kl två & göra mig lite tjusig inför kvällens fight..
Vad ska ni andra göra ute i det fina vårvädret?


Kommentarer
Postat av: djustd

Önskar dig en trevlig start på veckan!Kram :)

2010-03-22 @ 13:32:50
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0