Silly Boy.

You had a good girl but you didn´t know how to treat her...
Börjar bli trött på allt tjat när man ändå aldrig får svara!
Går liksom inte att bita ihop längre & då stormar det istället..
Tänk om du bara kunde lära dig att lyssna på någon annan någon gång!
Du har ingen aning om hur jag kommer bli, vad jag har gjort eller gör för den delen & ärligt talat skiter jag snart i att göra någonting alls...!
Märkligt hur mycket man påverkas av en människas ord eller snarar hur mycket man låter sig själv påverkas!
Jag vart på ett jävla humör iaf & känner bara att jag vill ha en break från allt tjafs...
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu är iaf arb avklarad, disken står & torkar, sängen är bäddad & ska snart slänga in en ny maskin tvätt sen blir det en kaffe med Jess & Angie!
Vad gör ni andra idag då?

Kommentarer
Postat av: simone

Det låter som en bra onsdag det :D

2010-03-10 @ 14:27:42
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0