Oh what a beautiful day!

Tjoolahopp..! =)
Tydligen funka det att blogga från mobilen, trodde jag faktiskt inte!
Gårdagen var lite kaotisk från början till slut,
*möte med min jobbcoach kl 13,
*träffa H på en sen lunch vid 14,
*60 min spinning 17.30,
*stängning på T-shirt Store lite innan 19,
*handla på Ica,
*snabb dusch & sen bio kl 21.. haha
Trodde aldrig jag skulle klara det men visst fassen gick det.. =)
Shutter Island var filmen som gällde igår btw, kan ju snacka om att man var tvungen att aktivera varenda lite möglig hjärncell för att man skulle försöka förstå lite!
Har man inte läst boken, blir inte handlingen så självklar förrens i slutet & det är väl både till det positiva & negativa i mitt fall iaf..
Värd att se men inte om man är trött, då har du bara slängt pengarna i sjön om du ifs inte diggar att sova i en biosalong!
Då är du varmt välkommen! =D

Dagen till ära blir det iaf jobb på Tiisha nu mellan 13-16.30 sen blir det mer jobb på Harry´s från 17 & vidare in i natten!.. =)
Kom in & säg Hej om ni springer & shoppar upp lönen eller om ni är ute i dimman ikväll..
Vad ska ni göra?
xox

Kommentarer
Postat av: Idjjaa,<3

Händer ihelgen? :)

2010-03-26 @ 12:25:07
URL: http://idjjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0