Oh lovely day.

Coutney Cox nya serie Cougar Town som jag skrev om igår var varmt välkommen,, haha
Skratta mig själv till sömns inatt & jag längtar redan tills nästan tisdag..
Men om 40 är det nya 20, vart hamnar jag då?
Kom & tänka på min mamma & hennes vänner för ett par år sen, hon är nyss fyllda 40 nämligen..! hahaha
Innebär det att hon som singelmamma till mig & min bror nu ska överta tronen som trotsig 20åring?
tss det skulle jag vilja se, kan iförsig förstå att man vill när man förlora de åren när allt händer & istället sitter man där med barn..!?
Aaaah jag vet inte, all heder till vänner-stjärnan C. Cox iaf för jag tror inte jag var den enda som numera dyrkar serien! =D
I övrigt skiner solen idag igen & jag är på topp..
Ska ner på lite kaffe hos S snart sen blir det vidare till gymmet för inskrivning!
Börjar bli ganska högaktuellt att ta tag i det nu om man ska slippa bada i vassen i sommar.. hehe
Vad ska ni göra idag?
xox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0