It ain´t enough..

Vet inte riktigt vad det är med mig idag..
Känner mig smått överväldigad & mest irriterad på det mesta!
Sovit två timmar inatt pga av att D hostat så mycket att jag trodde han skulle sluta andas, han är hemma från jobbet idag så halv sju ville han att jag skulle flytta hans bil & sen fick jag en utskällning för att honungen var slut..
Därför sprang jag runt halva stan i nästan en timme av ren ilska för att hitta en öppen affär, vilket jag aldrig gjorde!!!
Vet inte om det är så konstigt att man har en jävligt kass dag!?
Inte nog med det så skulle hela lägenheten behövas saneras eller något för det ser ut som att någon bara svängt förbi & släppt en bomb..!
För att inte tala om sömn, ögona är tunga men somnar jag nu kommer resten av dagen försvinna & jag lär vakna 14.50 bara för att skrika högt av stress då jag börjar jobba 15..
Aaah vad gör man?
Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0