Beat them!

Självklart vann Harry´s bowlingen igår.. Woohoo
Något annat hade ju inte varit okej!
Dock tycker jag att O´learys är riktigt dåliga förlorare som inte ens dök upp på Munken sen för lite öl & mys!?

Dagen till ära ska jag faktiskt baka lite muffins tror jag & halv sex blir det en timmes spinning med min alldeles för över hurtiga chef H..
Jag kan ju inte vara sämre jag så det är bara att bita ihop om man ska kunna strutta runt i små kläder hela sommaren utan att man för den delen behöver tänka ens lite på det..!
Vad ska ni göra idag?






Bästa gänget man kan ha på sin arbetsplats!.. =D

Kommentarer
Postat av: jimmy

jaså..... e de så...

2010-03-23 @ 15:30:29
URL: http://missunfaithful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0