A part of me.

Humöret som har varit på topp hela dagen fick precis ett abrupt slut & nu sitter jag mest här & muttrar irriterat..
Låt mig sköta mig själv!
Trött på gnäll om mat, trots att jag äter som en häst, har bara lite svårt att trycka i mig två kilo mackor på morgonen....!
Förstår inte problemet riktigt?
Ja jag har börjat träna igen men inte fan drar jag ner på maten för det.. Tror du jag är dum i huvudet eller?
Aja det visar sig på torsdag när vi ska på "mätning" av diverse grejer i kroppen.. =)
Som vanligt ändras även musiken efter humör så just nu sitter jag med överdrivet sur min & galen attityd & lyssnar på Union Square, de gamla råttorna från Falkenbergstiden.. hihi
Hur har ni det själv med dagen humör?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0