I love IKEA.. =)

201006161017 (MMS)

Igår vankades det jobb, en tripp till IKEA & fika på Färjagården med mina fina.. =) IKEA var ju bara hur kul som helst!! (som vanligt..) haha Älskar IKEA & en dag där, kan göra vilket surt humör somhelst bättre! Iaf i mitt fall.. Älskar att springa runt där & få inspiration till min egen lägenhet, ta en fika som alla andra Svenssons & bara glida runt! Kanske köra kundavagns rally som vi gjorde igår.. Att fika på Färjagården är ju inte heller fy skam, en lång fika i solen nere vid strömmen med hundarna & mina nära & kära! Christ vad nice.. =D Idag har det inte hänt mycket mer än att tvätten som vanligt inte tvättar sig själv.. hmm (tydligen) Tydligen tar inte damsugaren heller ett varv av sig själv när det behövs!! Något som suttit ute i solen hela dagen??! Blir ingen sol imorgon heller om vi inte ska köra catering ute.. Hoppas hoppas hoppas!! Fassen vi som är ute i Arkösund & allt.. =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0