Midsummers Dream!

Jaha då står man här i butiken då..
var är ni?!
Här snackar vi inte lite att göra utan det är verkligen stendött när det är dött..
Står här & latjar med skyltdockorna & tycker livet är toppen i min nya tröja!! hihi
Längtar tills imorgon när det ska ätas goood goood mat, solas, badas, lekas & bra chillas ute på landet hela dagen..

Tyvärr ska jag först ställa mig & jobba på harry´s hela kvällen där de redan sitter i skiten tydligen!!
Buu,var inte alls förberedd på att det skulle vara så mycket där idag, trodde alla drog ut till landet eller vart de nu ska direkt efter jobbet.. hmm
Ska dock egentligen inte gnälla, tiden går fortare & det är ju ändå alla dessa människor som gör att jag faktiskt har ett jobb där!! =D
Vad ska alla ni fina göra imorgon?!
Massor med midsommarkärlek.. xox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0