Fall 2010..

Lite små skadad som man är börjar man så fort värmen kommer kolla in vad man ska klä sig i lite senare i höst.. =)
4 års design linje gör så att man blir så!! hehe
Men det ser lovande ut, har hittat mina favoriter, så det blir väl en blandning..
Någon mer än jag som redan nu ser framåt?
Själv tänker jag iaf blanda päls (fusk såklart!), mönstrade skira tyger, lååånga sjalar i flera varv & blandade material, mocka, skinn & mycket kjol över tjocka strumpbyxor..
Aaaah me like! =D
Absoluta favoriten är ju klart Roberto Cavallis höst/vinter collection men även Anna Sui ligger varmt om hjärtat efter ögongodiset jag har i garderoben.. Muums



Just Cavalli

Whitney Eve

Anna Sui


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0