Raining cat´s & dog´s..








Det finns många anledningar till att man inte vill åka in mot stan igen..
Eller rättare sagt, vill inte idag heller!!
Alla djuren som är så mysiga & det faktum att jag faktiskt har lånat eller nja nu lutar det nog mer åt kidnappat allra sötaste mumset H & K´s systemkamera & roar mig med det hela kvällarna..
Blir ju så mycket bättre bilder & mycket roligare att ta!!
Jaha nehej, nu är det väl jag som åker in mot jobbet igen då!!
Kommer ni förbi & kollar in allt nytt?


Kommentarer
Postat av: Hanna

fina bilder hjärtat.. ;) pöss!!!

2010-07-14 @ 09:44:32
Postat av: Svar till Hanna:

Hihi Tack vännen!!

Ni kanske vill ha tillbaka kameran snart..

Tänkte jag skulle låtsas som ingenting haha tills ni glömt den.. hmm

Tror du det funkar!?

Pussar

2010-07-14 @ 12:44:05
URL: http://bekahbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0