oooh..

Puuh.. Blir inte mycket till skrivande när man är iväg sådär & sen  hoppar på & jobbar hela helgen direkt när man kommer hem...
Harry´s är det som gäller idag & dit ska jag gå redan om tjugo minuter!!
Gud vad jag vill krypa ner i sängen igen, dra täcket över huvudet & ha mina kramper i magen för mig själv..
Buuu
Vet inte varför men när jag gick & la mig igår kunde jag knappt stå på bena pga att jag hade så ont!1
Fattar inte vad som händer?
Åt jag för lite igårkväll?
Har magen ballar ut rent?
Aja det går väl över snart hoppas jag, bättre är det iaf..!!

Ses vi på Jungelklubben ikväll då?!
Stor möjlighet att det faktiskt blir dit vi går efter jobbet, kan ju inte missa det när det bara är en gång kvar sen..
Heja ormen!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0