From one point to an other..

Snart är dagen på Tshirt Store över & istället ska jag springa vidare upp till Harry´s för några timmars kneg där med..
Blir en vansinningt lång dag för mig idag & även några timmar i butiken imorgon!!
Sen efter det äntligen blir det ut till landet igen & där får jag stanna tills jag ska vara i butiken igen på måndag kl 15..
Då kommer ni in & hälsar på va?!
Massa schysst REA nu också som jag hållt på & styrt med hela dagen.. =)
Har gått förvånandsvärt fort idag trots att det varit jäkligt lugnt, men jag har hängt om & grejat här inne & så kom bästaste bästa sambon in & lämna lite lunch till mig så jag slapp svälta!! haha

hmm förövrigt kommer Andres Esteche & gästar harry´s idag säger ryktet..
Kom dit & vråla av en låt på karaoken så får vi se om han dyker upp!! =D
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0