Fashion to the people..

Gårdagens visning från Tshirt Store gick jätte bra..
Tjejerna & killarna var så himla fina i sitt smink, hår & kläder!!
Allt gick såklart inte som jag hade hoppats men så är det väl alltid..
Därför har jag bestämt mig för att inte gnälla över det, för så är det bara, överlag gick allt jätte jätte bra & det verkade som att det gick hem hos publiken också!!.. =D
Gissar att det var en del som festade in på morgonkvisten, själv tog jag frugan i handen vid halv två & gick hem..
Vissa av oss var ju tvungna att ta oss upp i morse för att jobba & givetvis för att gratta D som fyller år idag!!
GRATTIS BABY!!
Blev dock ingen frukost som utlovat pga att jag då låg stendöd i sängen & snarkade, men du får igen det ikväll vännen, då blir det mys på Munken in the Park med några nära & kära..








Ett Fåtal av gårdagens bilder!!!
Lägger in lite fler från visningen senare.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0