Crossroads..

Sitter här i soffan hos mamma & väntar på att F ska ringa så jag kan bestämma om jag ska stanna hemma eller göra något med dem.. hmm
Tågresan var precis lika seg som den alltid har varit..
Seg, riktigt seg!!
Dboy saknar jag också, konstigt att vara ifrån varandra när vi nästan aldrig är det annars & inte har varit det heller på 5 år...
Skulle väl varit de tre veckorna jag var i Thailand för två år sen men thats it, sen har det bara rört sig om någon dag sådär kors & tvärs!!

Nu är jag iaf hemma & det är också en aning knas, är ju tyvärr inte hemma så ofta heller som jag vill så det blir alltid lite extra intensivt & knäppt när jag är här..
Många ansikten man inte sett på länge, många man vill träffa & många som tror de sätt ett ufo eller något när man sitter där parkerad på en uteservering i stan & därför kommer fram & hälsar!!
Det är lika kul varje gång med det tar också en del på krafterna att flänga runt & berätta samma grejor om & om igen..
De här dagarna ska jag iaf njuta, försöka ta det lugnt & träffa alla mina fina här nere!!
l.o.v.e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0