Let´s dance and some wine..

Yeees, det är fredag kväll & jag sitter här i S´s soffa med ett glas vin i handen & Let´s dance på tv.. =)
Håret börjar jag vänja mig vid & jag känner mig väldigt Posh! haha
Med andra ord blev det en kort page hos Sivan igår, Sivan som jag tycker alla ska gå till btw på Hair Palace på Kungsgatan här i Norpan!.. =D
Hihi där fick du lite reklam som du ville & jag är jätte nöjd med nya frippan.. tss
Ikväll vankas det lite tjejkväll iaf men vet inte riktigt vad planerna blir senare ikväll, jobbar från 12 imorgon också så det blir nog inte all in, all night iaf!!! hehe
Hoppas alla har en jäkligt nice fredagskväll så ses vi väl imorgon på Harry´s eller hur!?
XoX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0