Last train home.

Att åka pendeln upp till Stockholm är väl lagom upphetsande..
Men det funkar helt klart i lagom mängd!
Att jag dessutom fick springa runt som "inköpare" på FORMEX mässan gör ju inte saken sämre.. =)
Dock blev de glada minerna något surmulna när tåget hem skulle gå & det var inställt, (som vanligt) & när vi gick in till informations disken blev jag först ordentligt idiot förklarad då denna söta lilla flicka inte hade en jävla susning om att tåget var inställt & fem minuter senare skickade hon oss till FEL perong på andra sidan Centralstationen så vi höll på att missa även det tåg som vi skulle ta istället!..
Aaaahg snacka om inkompitent personal, inte kan jag tänka mig att de sätter in en rockie en grymt snöig dag som igår..
Äääsch vad vet jag!
Mässan var jätte trevlig iaf, massa fina prylar, mysigt sällskap & glada miner..! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0